Saturday, September 06, 2008

ze preco bola odmlka teraz..

August a zaciatok septembra som mala sialene ucestovany. Po Ciernej hore som sa vcera vratila zo Skotska, kde som stravila pekny tyzden na konferencii, v meste Aberdeen. Teraz nastava cestovatelsky klud, aj ked kalendar sa zasa naplna.. a Vieden sa tiez blizi.. tak to len, ze preco nic nepribudlo zasa tyzden, tu je este jedna skotska navnada (ulicka v Old Aberdeen, kusok od miesta, kde som bola ubytovana) , pretoze najprv chcem dopisat Ciernu horu, az potom pride na rad to dalsie :)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Halooo, halloooo, s tym pisanim to neprehanaj! Niezeby sa mi zle citalo, ale indianske leto klope na krytku fotaku :-))

5:59 pm, September 11, 2008  
Blogger adushka said...

Matus neboooj, stihnem vsetko :)) (a ty mi o tom prehanani nic nehovor, komu uz vysiel clanok na hikingu a kto ho este ani nezacal pisat? ;))

9:25 pm, September 14, 2008  

Post a Comment

<< Home