Wednesday, July 30, 2008

hiking.sk narodeninove stretko na Koske

Web hiking.sk oslavoval sieste narodeninky, a kedze web tvoria mili ludia, tak som si povedala, ze pooslavujem s nimi.. akcia bola od piatku 25.7. do nedele 27.7. Piatok zacal turou na samotnu Kosku, to som sla s kamaratmi Rastom a Jozom z Jasnej cez Kamienku (pocasie ale nic moc). Este v Jasnej bola takato krasna ropucha (ci ropusiak? dostala som potom rady, ze som ho mala skusit pobozkat, ze co by z toho bolo). Vecer sme pokecali, popocuvali zaujimave prednasky (viac v samotnom Soninom clanku na hikingu). V sobotu sa slo na Skalku (na foto cesta do Krizskeho sedla) (teda moja grupa a sami chlapi plus ja :))), tam nas islo skoro odfuknut, no zazitok to bol a cestou po hrebeni na Kamienku potom (kde stretavame zvysok), sme stihli aj zmoknut, takze pocasie zasa nic moc. Naladu vylepsilo svistie mlieko na Kamienke, na ktore som takmer vsetkych nalakala a ze velmi chutilo (niektori si dali az trikrat, ze Matus? :)) V nedelu bol uz len zostup k autu, aj ked sa to zostupom neda nazvat, pretoze najprv sme si vyslapali k Dumbieru, resp. Krupovej holi (inak dobra partia sme isli, okrem Rasta a Joza sme pribalili este Misa a Jana). A hlavne - mali sme stastie na absolutne nebojacne kamziky! Odtial bol zostup po zltej znacke po hrebienku cez Tanecnicu do sedla Javorie a odtial dole do Jasnej-Lucky, kde sme vsetko zakoncili. Vsetky fotecky sa daju najst na rajci, ako tradicne, tu je par tych naj, plus videjko, ako sa vetrik pohraval s oblacikmi v sedielku medzi Kotliskami a Skalkou.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home