Wednesday, July 02, 2008

To naj z Rohacov..

Opat som sa po roku ocitla na Rohacoch. Opat hotel Primula v Rohacskej doline. Opat akcia z prace. Najprv to vyzera, ze moja prva tura bude v komornej atmosfere, nakoniec sa pridava skoro cely autobus a my valime na Sivy vrch :) (to potom niektori pekne nadavali) :)

ranna margaretka..

Liptovska mara z Bielej skaly

isty druh nevadze?

horec Clusiov

Radove skaly

Sivy vrch

Zvoncek alpinsky

Zuberec z hrebena

skupinova foto casti busu pri smerovniku Brestova

Pri zostupe z Brestovej na Zverovku... ach, to bola krasa, ked sa zrazu tie najkrajsie kopceky ukazali v plnej krase! :)

Druhy den bol oddychovy. Povodne mal byt oddychovo-horsky, ale vdaka urcitym organizacnym zadrhelom sme sa nedostali na lanovku na Kasprov vrch, tym padom som si musela vymysliet uplne inu trasu, a ta viedla len ku chate Hala Kondratowa, teda kusok nad nu este.. co uz, tak nabuduce, polske Tatry ma ocarili, rada sa sem este vratim, len tie polske sluzby, chjo..

tato polska cast Tatier ma nieco, co nasim Tatram chyba - pasienky. tu je jeden strazny havkac..

...a tu jeho ovecky

horska chata Hala Kondratowa..

panoramka polskych Tatier..

Treti den som mala vyhradeny na dobitie Troch kop a Banikova. Poriadne som nespala, nejedla, taky strach som mala, kedze kazdy do mna hucal, ze ak mam strach z vysok, ze to nedam.. ze Ostry Rohac bol nic oproti tomuto.. a nakoniec - pohodicka :) presla som si to uplne nadherne, taaaaaaaaaaaaaaak som si to uzila, islo sa mi krasne, mozno aj preto, ze neboli este davy, takze Tri kopky s Banikovom, tu je moje prehlasenie - este sa k vam urcite vratim! :))

asfaltka Rohacskou dolinou.. ach, ja ju tak neznasam..

zaciatok Smutnej doliny.. pocasicko sa este drzi..

Smutna dolina, jedna z mojich najoblubenejsich

Poniklec biely v Smutnej doline

Smutnosedlovska klasika - Volovec, Ostry Rohac a Placlive..

Tatry... skoda tych mrakov... aspon ze Krivan dokazem identifikovat :)

Za Hrubou kopou bola kochacka na Banikov, ktory nas este caka, spolocne s Pacholou, no mnam

2 Comments:

Blogger Truthfus said...

Tak ta margaretka je paraaadna. A aj ostatne fotecky vysli super. Vyzera to na velmi fajn vylet a aj pocasie vam prialo. Ja som bol tento stvrtok a piatok. Ale bolo skaredo, tak sme aj predcasne uknocili turu.

5:42 pm, July 08, 2008  
Blogger adushka said...

Diky :)) No bolo fajn, aj ked som cakala este lepsie pocasie, rano vzdy krasne a kym sa clovek vydriapal hore, tak uz boli mraky.. ale aj tak som si to uzila :) No toto je len zopar foteciek, zvysok je klasicky na rajciatku, http://adushka.rajce.net, ale to asi vies.. inak teraz som sa doklikala aj k tym tvojim fotkam :)

4:45 pm, July 09, 2008  

Post a Comment

<< Home