Wednesday, August 20, 2008

Cierna hora, uvod

Povedat jednoznacne, preco som sa toto leto ocitla v Ciernej hore, sa neda. Uplne povodne nebolo ziadne zahranicie na toto leto v plane. Potom som ale dostala pozvanku od Tomasa (brat OK), ze ci by sme ho spolocne s OK neprisli pozriet do Dolnozeme (rozumej Holandsko :)) Myslela som, ze pribalim aj sestricku a bude to fajny vylet. Ked sa ale OK zacal vzpierat, ze ee, ze on si to predstavuje inak a nech si ideme same dve, tak som zahlasila, ze mi to nepride ferove, vyuzivat Tomasovu pohostinnost bez OK, a tak som zacala hladat nieco len pre nas dve. Ze teda pojdeme same, ale niekam inam. Napadlo ma par turistickych cestoviek, ktore som vzdy chcela vyskusat, z ktorych postupnym sitom presla CK Kudrna. Mozno aj preto, ze su to Brnaci :) V termine, ktory mi vyhovoval, mali furu krasnych zajazdov, troska sa ale vyber okliestil uz tym, ze to nemohli byt cisto hory kvoli Lenke, aby som ju netyrala. Takze nam ostali poznavacky. Dalsim sitom, tentoraz cenovym, nam presli dva zajazdy, jeden do Bretonska na keltsky festival a druhy do Ciernej hory. Mna to viac tahalo prave sem, pretoze uz zo dva roky dozadu som si vysnivala a aj plne naplanovala turisticky dvojtyzdnovy prechod Monte Negra, ale nakoniec sa to nerealizovalo. Takze hoci poznavacka od Kudrny mala na horach len jeden den, aj tak ma to lakalo, pretoze krasne mapovala celu krajinu, nielen pobrezie. Poslednym sitom bola kapacita. A tu sme narazili s Bretonskom, ktore zasa viac lakalo Lenku. Mali uz len posledne volne miesto, zatialco Cierna hora ich mala sest. Tym padom bolo rozhodnute. V termine 5.8. az 17.8. sme v Ciernej hore!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home