Sunday, August 17, 2008

mushrooms

A tiez ten prvy augustovy vikend bol krasny napriklad v tom, ze som aspon kusok z neho mohla travit s OK.. (chjo, to uz je zasa tak davno...) Troska som mala "hladajucohubovy" deficit, pretoze minuly rok som na ziadnych hubkach nebola, tak som musela vyuzit toho, ze rastli (a rastlo ich strasne moc), a tak som vyuzila teda tu pritomnost OK (ktory sa sice tvaril ako nehubar, ale nakoniec s mojou pomocou a instruktazou dokazal naplnit kosik) a spolocne este so starkym sme vyrazili na Oravu. Lebo hoci hubky rastli v tej dobe asi vsade, my to pozname tam. A tu je vysledok. Nielen hubovy, ale aj krajinovy, foteny v sedle Prislop. A to je este velka skoda, ze sme nestihli fotit hned rano, toto sedlo je totiz uplne magicke, vzdy, ked nim prechadzam, tak prave tu sa vynorim z hmly do uzasneho slnieckom osvetleneho sveta Oravy. A teraz sa ta hmla nadherne prevalovala. Povedala som si ale, ze hubky nepockaju, a tak hmle som dala papaa. Tu je teda nas hubarsky vysledok - moj a OK, starkeho ulovok bol uz v momente fotenia spracovavany starkou :)

2 Comments:

Blogger Tomáš said...

No zbohom :) to je uroda. Hribokombajn :)

12:05 am, August 18, 2008  
Blogger adushka said...

tak nejak :)) moja najlepsia hubacka vobec :) kraaasne to bolo, ako v raji :))

3:10 pm, August 18, 2008  

Post a Comment

<< Home