Wednesday, November 21, 2007

Tak mi prave na lounge radiu hralo Zero 7 - In the waiting line.. a som sa nad tym zacala zamyslat.. a nejako som mimovolne presla zasa ku tej mojej naj od Lamb.. mojej srdcovke.. a ze preco je to tak a tak.. a ako to je... s tym "found the one I have waited for".. asi by som v zvlastnom citovom rozpolozeni nemala pocuvat podobne skladby, lebo potom zacinam analyzovat a analyzujem a analyzujem, az doanalyzujem a k nicomu nedospejem :) Akurat k tomu, ze 13.12. ma cakaju doktorske statnice, tak uz teraz bojim bojim a snazim sa ucit a narvat vsetky potrebne informacie do hlavy a ze nie a nie a nejde to.. takze ty, ty jeden! teraz potrebujem troska podpory a opory :) nech to zvladnem a potom dam zasa pokoj :)

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

UŽ 13.12 ? ty už nebudeš doktorandka? tý jo.... Lac.

10:02 pm, November 25, 2007  
Blogger adushka said...

Ahoj, no neviem, preco si kazdy mysli, ze po doktorskych statniciach je uz koniec :) tu to bohuzial nie je to iste ako pri magisterskycj.. ja by som ten koniec skoly aj brala, ale bohuzial.. doteraz bolo jedno, v ktorom rocniku si na statnice isiel.. od tohto roku platia pravidla, ze statnice sa musia urobit v druhom rocniku studia, zimny termin alebo letny termin, nanajvys v tretom rocniku, ale uz musi byt zdovodnene, ze preco ides az vtedy.. uzas.. kedze nas plan (moj a Matin) je zatial stale odchod v letnom semestri merat niekam von, tak nam neostavalo nic ine, len ist na statnice teraz... takze preto :)

4:18 pm, November 26, 2007  
Blogger Tomáš said...

Fajn datum.
Mne sa okolo 13 vacsinou dari.
A okolo 7 sa kazi :)

7:34 pm, December 02, 2007  
Blogger adushka said...

Tak dufam, ze to tak bude :) a podari sa to :)

9:15 pm, December 03, 2007  

Post a Comment

<< Home