Thursday, October 18, 2007

... a aka bola nedela (v znameni hor)

V nedelu (14.10.) sa mi podaril celkom dobry kusok, pretoze som sla na vylet. A nie sama. S celou rodinkou. V tom je ten husarsky kusok. Uz sme spolu dlho nikde neboli a kedze som nakoniec zlavila zo svojich narokov (chcela som dat Velky Rozsutec) a v planoch sa zrazu vyskytla vidina lanovky na Snilovske sedlo, tak tym padom bolo rozhodnute. Ide sa :)Takze pekne lanovkou hore za 270 slovenskych (vsak pohoda, nie). Sice mi to ako pravej turistke nebolo moc po chuti, ale velmi rychlo som prestala frflat s tym, ako rychlo sme naberali vysku. Predsa len, taka rychla by som po vlastnych nebola :)

Hore nas cakala krasna namraza, cerstvy vzduch a minimum ludi, proste nadhera... sice dost zaoblacena nadhera, ale mne to nevadilo. A sup na Velky Krivan! :) Obcas krasne vykuklo slniecko a osvietilo niektore casti hor, ako napriklad tu Maly Krivan. Na hikingu mi v komentaroch k tejto fotke napisali, ze to boli hory s uslachtilou pliesnou :)


Z Velkeho Krivana bol vyhlad taky miestny len, pretoze daleke vyhlady nam nedovolili zhliadnut nizko polozene oblaky. Tak sme sa vratili do sedla a podme na Chleb, Steny a Poludnovy grun.

Odtial pekne dole na chatu na gruni (to sa uz zacinalo robit nadherne), a kym sme zbodli miestne halusky (za pritomnosti grunskych maciciek), tak uz bola obloha bez jedineho oblacika.. a vyhlady na Rozsutec boli priam nadherne.Nacerpala som obrovske mnoztsvo energie, aj v tom spociatku zaoblacenom pocasi a zostup slnkom zaliatym lesom vo mne prijemne pocity z tohto dna uz len pekne umocnil.A aby sa nepovedalo, tak v Sucanoch som este vybehla ku Skale a odfotila komplet krivansku cast MF :)

6 Comments:

Blogger Tomáš said...

... dobre dobre ... tusim by som sa mal ist aklimatizovat do hor ...

7:17 pm, October 19, 2007  
Blogger adushka said...

Urcite chod, nebude potom ponavratova realita taka moc civilizovana, kedze teraz je naozaj na kopcekoch prazdno. .. chce to ale naozaj pocasicko, aspon trocha..

11:53 am, October 21, 2007  
Blogger Tomáš said...

... tak uz som to dnes skusil. He, sranda, vsetko je nejake - ploche :) Stale zaklanam hlavu zo zvyku nech dovidim na vrchol hory - a - a tam teraz len obloha ... a tak pomaly narovnavam krk ... a ked uz sa pozeram skoro rovno, tak ... tak vtedy zbadam obzor. A nejake kopce.
...
A mesiacapol vo vyskach nad 3000m naozaj poznat - stale som dnes cakal, ze kedy uz bude to stupanie, nech sa zadycham - a - a nebolo :)

6:19 pm, October 21, 2007  
Blogger adushka said...

no teeeda.. a kde si bol? :) tak teraz by som s tebou asi na hory nechcela, lebo by ma chytila depka z mojej kondicky :) By som len niekde v dialke funala za tebou.. a vsak pockaj, chvilka na Slovensku a zasa sa ti budu zdat miestne kopceky vysoke, to je len este stale nejaky zostatkovy vysokohorsky azijsky pocit :))

2:07 pm, October 22, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Krááásné..... hned jsem dostal vysokohorský absták :-)

1:10 am, October 25, 2007  
Blogger adushka said...

Tak kedy vyrazame niekam na hory? :) mam novy spacak, chcelo by ho to trosku otestovat :)

7:29 pm, October 25, 2007  

Post a Comment

<< Home