Sunday, October 07, 2007

Sportovy den z prace (6.10.2007)

Len par foto zo vcerajsieho sportoveho dna od nas z prace (v sport.areali vedla Riviery). Nieco take bolo prvykrat vobec, a myslim, ze to dopadlo celkom dopohody. Sutazilo sa v styroch sportoch (volejbal, nohejbal, tenis a minifotbal), okrem toho boli nejake hry pre deti, turnaj v petangu pre divakov, nejaka papa a hlavne bolo troska srandy zmiesanej s troskou sportoveho ducha. Hoci bola na mna hodena cast organizacie (mala som na starosti vsetko okolo nohejbalu), tak som stihla obcas pozriet aj inam.. akurat keby nebola takaa kosa :) A tiez som zistila, ze sportovy fotograf asi zo mna nikdy nebude, pretoze odfotit niekoho pri sporte a aby to aj zaujimavo vyzeralo, je takmer nemozne :))

volejbalove druzstvo technologov (tj moji naj:)) po jedinom vyhratom zapase :) a na nich som si najviac vykricala hlasivky povzbudzovanim

Pavlinka s malym Skoumalom

pes Eda kolegynky Ivy (ala srnka) (a pre velky uspech som pridala aj druhu fotku.. majitelka psa zhodnotila, ze ta ich srnka na nej vypada skoro ako doga :) a ja som zasa zhodnotila, ze mi skoro srnka zozrala objektiv :))

medved, ktory bol ako vyhra v detskej tombole

0 Comments:

Post a Comment

<< Home