Saturday, September 22, 2007

co sa dialo

Neviem, ci to tu este niekto cita, ale aspon mam miestecko, kde si mozem vyliat svoje srdiecko a tak. Povodne som si ho sem chcela teda vyliat uz dnes (odhalila by som mozno moju doteraz nepoznanu citovu schranku), ale nakoniec som si povedala, ze zatial nie.. bolo by to moc smutne.

Od soboty 15.9. do stvrtka 20.9. som sa vyskytovala v Barcelone, kde sa konal 13-ty europsky biotechnologicky kongres a my sme sa tam tiez nejako vyskytli. A samozrejme sme nieco z Barcelony aj videli, takze sem pribudnu fotecky a kratke rozpravanie o tom, ako sme sa mali.

Dneska som sa presla po Palacaku, v Brne totiz bolo krasne babie leto, ako stvorene na hory (az mi bolo luto, ze trcim v Brne, zatial co Oko si skusal vytrvalost na sutazi 5bv a najradsej by som tam bola s nim - ja som ale ta vyvolena nebola, vyvolenym bol tentoraz chlap - Tom). Takze mi neostalo nic ine, len vybehnut aspon na ten Palec. Ten bol v oblozeni sarkanov a davu ludi a vynimocne mi to dneska prislo mile, lebo som so sebou mala fotak a tak som skusala zachytit naladu babieho leta v Brne (aj ked je zo mna zatial len tak opatrnny fotograf fotiaci z dialky). Takze tu je aspon par foteciek.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Neboj neboj, tvůj blog je hodně populární v Japonsku, tak jen pěkbě přidávej postřehy, články a fotky ať mám co číst :-) Lacmánek

11:13 am, September 23, 2007  
Blogger Tomáš said...

Nahodou, tych 5bv mu uuuuuplne zelam, to je fajny ulet :)
A navyse aj preto, lebo vo vztahu je dolezite mat priestor, obcas nech si kazdy robi svoje ulety, nech sa pre toho druheho nestrati sam sebe. Nech kazdy robi co ho bavi a bavilo pred vztahom, a nemusi to byt vobec nic spolocne. Poznam jednu slecnu, co sa stazovala, ze jej drahy stratil vo vztahu sam seba, furt bol len pri nej a vsetko len pre nu, zrusil svoje hry a tak (a nielen preto) sa s nim rozisla. No, uz sa s nim aj zisla :)
A ked sa nahodou vratim na SK, tak by som rad podobny ulet - nonstop prechod Nizkych Tatier - zacat v Telgarte a skoncit na Donovaloch.
To som planoval uz davnejsie, ale nejak nikdy nevydalo. Teraz som aspon dost dobre rozdychany - a nielen pre tunajsiu nadmorsku vysku, ale aj pre predychavanie necakaneho blbeho obratu veci :)

1:34 pm, September 23, 2007  
Blogger Tomáš said...

Jaj, a ak chces vediet, ze kto kedy cita blog, tak si na mojom vsimni ikonky naj.sk a mapstats. Ked sa na tych servroch zaregistrujes, tak ti to tam ukaze kusok html kodu, ten nacopypastujes do sablony svojho blogu (tam, kde je sidebar) a mozes sa zacat tesit z navstevnosti :)
Najme v tejto casti je zabava:
http://naj.sk/Statistika/27522/pocitace-navstevnikov/
(ty budes mat namiesto 27522 ine cislo)
A ked mi citas blog, tak to stadeto , ze ? :)
a05-0905b.kn.vutbr.cz
...
Ked som to tak spravil, nestihal som sa divit necakanej popularite. Blog mam uuuuplne odveci - nic "uzitocne" - nic spenazitelne - ziadne technologicke novinky, ziadne mp3 na stiahnutie, ziadne "hole baby" - a ajtak je dost navstev. Proste asi funguje moderna hracka - internetovy "muj dennicku". A mozno je to preto, lebo ludia chcu vidiet pribehy ...

1:42 pm, September 23, 2007  
Blogger adushka said...

Ale ved heej, tych 5bv som mu zelala tiez, fandila som, nech toho zvladnu co najviac. A aj zvladli :) Skor kedze som tiez horsky typ, tak by som tam bola rada s nim. Najlepsie si totiz hory dokazem uzit s niekym, na kom mi zalezi. A on je radsej na horach sam :( Takze vsetky tohtorocne vyslapy okrem jedneho som spravila bez neho. Co ma trapi, je ta vec, ze sa snazim nechat mu maximum casu len pre neho sameho, ale vo vysledku je to potom o tom, ze ho vidim raz za mesiac a pol :( a to ma depta.. viac to asi radsej rozpitvavat nebudem :(

Non stop prechod NT moze byt fajn, o tom viem, ze na to este nemam :) tak drzim palec, nech to vyda.

A tiez dakujem za ten tip, kto kedy cita.. skusim to. A ano, blog citam z koleji, najlepsi net :)

7:40 pm, September 23, 2007  

Post a Comment

<< Home