Tuesday, August 07, 2007

nedela. 5.8.2007 Terchova, Janosikove dni

Nikdy som nebola zarytym fanusikom ludovej hudby, skor by som povedala, ze par rokov dozadu by ma na tuto akciu nikto nedostal ani parom volov, ale... casy sa menia, rocky pribudaju a ja som zhodnotila, ze to zvladnem, a tak sme si urobili rodinne poobedie v Terchovej.

Bol to zaverecny den 45. rocnika Janosikovych dni (festival trval od stredy) a po vychytani poslednych miest v amfiteatri Nad Borami sa to vsetko zacalo..

Hlavny nedelny program mal nazov "PRISLI ZHORA, PRISLI ZDOLA" a postupne sme sa pokochali aj pobavili (obcas ironicky, vsak ma poznate) na detskom heligonkovom a slacikovom orchestri z Terchovej, FS Rozsutec, s ktorymi tancoval asi SLUK – senior Old stars, potom LH Hradišťan (CR) - tak na to som predsa nemusela prist do Terchovej, to mam predsa "doma na Morave" ;), pricom to cele zakoncil symfonicky orchester a zbor z Terchovej spolocne s Jankom Kuricom, S. Sklovskou atd. (pri nej som sa asi nasmiala ironicky najviac, ale co uz).

Aj by to bolo cele fajn, ale ja ako kritik sa nezapriem.. prva vec - snaha zarobit na vsetkom - davat 5 Sk za pouzitie toi toiky mi pride fakt sila (som odchovana hudobnymi festivalmi, kde su aspon zachody zadarmo), ako "sprievodne akcie" sa beru kolotociari a spol, co podla mna nema co robit na ludovom festivale, hlavne finale sice osviezi Kuric so Sklovskou, ale zaspievaju po dve pesnicky a dost (jednu s tym hromadnym terchovskym suborom, co naozaj stalo za to, ale druha je z ich vlastneho repertoaru, pricom chudaci terchovcania sedia so svojimi huslickami a divaju sa - ved slavnosti v Terchovej maju byt o nich, nie o pesnicke Vyznanie, ktorou si Sklovska teraz ziskava popularitu vdaka ucinkovaniu v nejakej show STV.. chjo.. :)

Este aspon komentar fotiek
1) aj toto je urcita forma detskeho zobrania.. chudak chlapec hral a hral a hral, v tom teple nic moc, by ma zaujimalo, ktory uzasny rodic ho tam postavil..
2) idylicky pohlad na Terchovu :) (a Rozsutec bol taaaaak kraaasny, ziadny mracik, mala som ist radsej tam :))
3) to je dievcenska cast detskych heligonkarov
4) a kotol



Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home