Tuesday, July 24, 2007

Pohoda 2007












Nemala som fotak, takze fotecky su len z mobilu, tym padom nic moc... kapely som nefotila, lebo vsak z dialky by som ich aj tak nezobrala, tak aspon my a hlavny stage :)

Bolo strasne moc ludi, cca 25000, uz v piatok sme mali problem postavit stan a tak sme spali blizko hajzlikov.
Inak bolo vyborne, teplucko, hudba genialna - the best Mari Boine (zeby etno kralovna?), Lou Rhodes (spevacka kapely Lamb, momentalne asi na solovej drahe), Para, Basement Jaxx, Nihilists atd atd... postihali sme strasne moc veci - zeby som cast vymenovala?

No v piatok to boli Sunshine (cz), Datarock (nor), Nihilists (CZ), Mari Boine (nor), Kirschnerka, Lou Rhodes (gb), Boban Markovic Orkestar (srb), Junkie XL (gb) a Barry Adamson (gb)... sklamana z piatka som bola hlavne z Junkie XL, lebo podla albumov som sa velmi tesila, ale to, co zahral, bol ten najobycanejsi tuc tuc tranceopop, strasne.. to som radsej mohla byt na Bajofondo (arg), ktore vraj bolo genialne, co uz, velka skoda.. aj som myslela, ze pojdem na vitanie slnka o piatej rano, ale o stvrtej ma to zmohlo a sla som spinkat..

V sobotu sme stihli kapelku Hrdza (sk) - velmi osviezujuco robena hudba s prvkami ludovej hudby, potom sme omrkli workshop tanca - argentinskeho tanga, zachytili sme tri skladby opery SND, a potom to ficalo jedno za druhym - Tatabojs (cz), Para, The Pipettes (gb), Mando Diao (swe), Basement Jaxx (gb) - mimochodom paradna smrst, dokazali vyprodukovat fakt skvelu atmosferu a potom mali prist Air (f) a nic :(( kvoli kamionu, ktory vraj uviazol v Madarsku, svoj koncert neodohrali.. velka skoda a velky smutok nastal v mojom srdci.. .tak som potom hladala naplaste.. stihla som najvacsi hit Amadou et Mariam (mali), Konono No.1 (kongo), Messer Chups (rus) a cele som to zakoncila hodinkou na DJ Shadow (gb).

Ked to tak zhrniem, tak moja tretia pohoda (znova po piatich rokoch) bola v pohode, snad o rok zasa.. :)

Co organizatori zvladli? Pocasie :), kapelky, celkovo program, vela pitnej studenej vody, striekajuce hasicske auta..

A nejake negativa? Rozmaznane decka z Blavy, ktore mi neskutocne liezli na nervy, vsadepritomni fajciari (co tak zakaz fajcit na takychto podujatiach? som vyfajcila pasivne nasilu s nimi tak aspon dve krabicky, bleee), maly priestor TB areny a Semtex stageu (preco vsetky dobre koncerty boli v TB arene, kde sa voslo 200 ludi? takto som napr. prisla o E. Trufazza, lebo som sa tam proste nezmestila) a tak...

snad aj vsetko :)
Posted by Picasa

2 Comments:

Blogger Tomáš said...

... preboha ... to je ludi :)
O rok pozyvam na Chvatimech.
...
A zda sa, ze si nevidela ani MAOK v kocovnej cajovni ... vraj tam bol, ma to dost prekvapilo - ze z mystickeho kludu ... zavital na Pohodu

3:36 pm, August 14, 2007  
Blogger adushka said...

No moc ma mrzi, ze Chvatimech nevydal, ale to je tak, ked som tam chcela ist len s mojim milym a ten nemohol, vsak vies.. asi musim byt samostatnejsia a menej na nom zavisla, aj ked to sa velmi tazko zvlada...

MAOK som veru nestihla, ono clovek ma co robit, aby stihol aspon criepky zo vsetkeho :) tak sa nabuduce polepsim :)

8:52 pm, September 03, 2007  

Post a Comment

<< Home