Sunday, August 26, 2007

17.-20.8.2007 Velka Fatra

Tak sem davam len styri fotecky na vytvorenie nalady, ze ako sme sa asi mali na Velkej Fatre... cela tura aj s komplet foteckami je na rajci. Len v skratke - boli sme ja, Ondro a jeho kolega z prace Tomas. Zacinali sme v Blatnici, kde sme po prvych pivkach stihli aj zrucaninu Blatnickeho hradu a poobede zacali slapat dlhociznu Gadersku dolinu. Prva pauza bola pri Certovej brane, potom sme bezali dalej.. ku koncu dna sa zhorsilo aj pocasie, chajdu pri Kralovej studni, kde sme prespali, sme hladali v hmle a nemohli sme ju najst, strasne :) noclah to bol zaujimavy, aj kvoli dalsim osobam, ktore tam s nami boli (Hardcore a spol - viac rozpisane na rajci).
Noc bola vonka asi pekne divoka, hmla a dost vietor, aj sme sa bali, ci radsej rano nezideme dome.. ale pocasie sa nejako spravilo a tak druhy den bolo pokracovanie hlavnym hrebenom cez Kriznu a Ostredok na Borisov, chata bola plna, tak sme noclah na zemi odmietli, tak sme sa aspon posilnili nosicskym kakaom :)

Plne vsak boli aj salase v okoli Ploskej, tak sme sa rozhodli prespat vdaka dobremu pocasiu pod sirakom v sedle Ploskej. A pohodicka. Cely den bol nadherny, ludi len zopar, proste Velka Fatra je v tomto uplne idealna :) Treti den sme pokracovali liptovskou castou hrebena na Rakytov.

Rano po prebudeni nas privitalo more oblakov, no bola to fakt nadhera :) Takze uz aj my na Slovensku mame more :) Na Rakytove prebehli rychle oneskorene ranajky, dalsia pauza bola na Smrekovici, kde sme si zasa uzili pivecko. Potom sme doslapali zvysok nad Malino brdo, kde sme zakotvili pri jednej chatke s ohniskom, takze sa nam vyborne zaspavalo (a ja som uz bola aj solidne unavena, takze zaspat nebol problem, horsie bolo, ked som sa prebrala, ohen uz vyhasnuty, chalani spali a ja som sa zacala obavat prichodu nejakeho macka :) nastastie ziadny neprisiel). Posledny den sme uz len ukoncili zostup.

Ten sme si naplanovali cez Vlkolinec, nech to stoji za to. A kedze bol pondelok rano, tak sme si Vlkolinec uzili este bez davu turistov, co bolo naozaj vyborne. Takze v RK sme celu turu zakoncili a myslim, ze sa naozaj vydarila, aspon ja som z nej mala dobry pocit :)



Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home