Sunday, November 04, 2007

Jesenne poobedie v Brne

Poobede krasne vyslo slnko. Som sice chora, ale to mi nezabranilo v tom vyliezt s Matou na Palacak a pohladat znamky jesene kusok od koleji. Avsak kym sme vyliezli hore, tak slnko zaslo a... spustil sa dazd.
A tak vysledok bezslnieckovych fotiek je tu na blogu a aj tu.

Rozdelila som si ich nejako tak vnutorne na plodovite a listovite :) (ake narocne rozdelovanie, ze?)
Inak hladanie co najkrajsich listkov na fotky je zatial najlepsi relax, aky v ramci jesene mam :) aj ked som si teda pospominala na svoje detstvo, ked som sa vrhala za vsetkymi peknymi listami a potom som ich zakladala, farbila, otlacala... alebo si len vychutnavala chodzu v sustavom listi (na to som si spomenula minule cestou do prace, chodim okolo jednej zakladky a par deti si to sinulo tym najvacsim listim a spokojne si suchotali... az teraz som nejako pochopila, preco sa javory, ktore maju najkrajsie a najsustavejsie listy vysadzaju v blizkosti skol a skolok :)) A este ako som kedysi so sestrickou hladala gastany a mali sme ich doma plnu krabicu az sme nevedeli, co s nimi.. chjo, normalne by som sa do tych detskych cias aj vratila :)

3 Comments:

Blogger Tomáš said...

Taktak, mierim :) O 10ej rano, utorok, sa ta sranda zacina.
Tym ti posielam velku prosbu - ze
nevies o nejakom moste, pod ktorym sa da jednu noc (z pondelka na utorok) jednemu cloveku hlava zlozit?
...
No, testujeme :)
A vraj ak ho vezmu do ABB, tak budeme v jednej budove :) - teda, ak mna vezmu do toho HCI.
...
A v tej Detve fakt neviem akym zazrakom som sa ocitol. To je to naj ale najnajposlednejsie miesto, ktore by ma napadlo ze v nom budem prijaty do prace. Najnajnepravdepodobnejsie, po tom, ako to pred casom skoncilo v kotrmelcoch rozchodovych. Teraz je to fakt uz len na dve veci, ze z kancla jej takmer uvidim do obyvacky.

5:33 pm, November 13, 2007  
Blogger adushka said...

No dobre halusky, dobree :) Ale celkom si to aj viem predstavit, aj ty aj on v BM :)

A ta Detva by asi nebola moc dobra.. na myslienky a tak.. predsa len mozno aj takyto realny utek zo znamych oblasti pomoze.

7:23 pm, November 14, 2007  
Blogger Tomáš said...

... no, ktovie, ci realny utek pomaha. Pred dvomi rokmi (sakra, to to leti) som realne usiel, doslova uletel, na Ostrov, po necakanom skonceni s tancujucim zuzkom, a este dlho vznikali kadejake haluze :)
A Magda a Matej a Martin si tam v Broadway so mnou uzili svoje. A vdaka im za help :)
...
Teraz sa ale (pouceny z minula, jeje, to je ako Plihalova pesnicka) snazim o to, aby sa ma to nijako nedotykalo. Take silou vole ignorovanie vsetkych pocitov. Alebo skor len pozorovanie. Nech plynu. Bez dotyku. A Detva je celkom dobre miesto na otestovanie mojej vydrze :) :)
...
Ved uvidime, co mi uzernici v Brne na pohovore povedia.
...
A vdak za most :)

7:49 pm, November 14, 2007  

Post a Comment

<< Home