Saturday, December 08, 2007

UNKLE feat. Ian Brown - Be there

Som tak dneska dostala chut na jednu starinku. taku mnam starinku. a tooolko ma ich este napadlo, ze by som moj blog hned zahltila videami z jutubka. ale tak to nebudem prehanat a na zaciatok si dam len Unkle a Be there. Asi sa mi pri tom dobre uci :) (aj ked nie je zla ani "Burn my shadow" z ich noveho albumu) a niekedy sa staci len prehrabat mojim archivom a vyhrabat nieco, co som dlho nepocula a co mi zdvihne naladu vzdy. toto je jedna z tych veci.

Co ma dostalo z veci relativne novsich, je album svedskych Koop - Koop Islands, ktory vysiel sice uz v roku 2006, ale ja som sa k nemu dostala az tento mesiac. Hlavne "Forces...Darling" je uplna bomba :) skoda, ze to nema klip na tube, uz by to tu viselo :) dneska cestou do mesta som to mala pustene v sluchatkach a velmi som sa musela drzat, nech si nepospevujem a nepodupkavam a nepohmkavam tie rozne jazzove vykrutky :) jaaaaj, to je to prave na dobru naladu :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home