Sunday, May 04, 2008

zasa horyyyy...

Tak nejako som si sem dneska klikla a uvedomila som si, ze sem dlho nic nepribudlo. Je to strasne, ked som rozlietana :) Kazdy vikend nieco, a potom to dopada tak, ze nestiham nic pisat ani vkladat..

Posledny aprilovy vikend som totiz stravila na slovenskych kopcekoch, ktore som doteraz este nemala moznost navstivit - v sobotu 26.4. Vapec v Strazovskych vrchoch a v nedelu 27.4. Vrsatec v Bielych Karpatoch. Tieto vylety som podnikla vdaka ludom z mojich naj horskych stranok hiking.sk, cez ktore sme sa nejako zorganizovali, a tak sme povyletovali. Hlavne patri moja vdaka sefredaktorke Soni a jej priatelovi Lubovi, ktori stranky vedu a ktori so mnou nakoniec ostali aj na tu nedelu. Par fotiek pribudne (nieco uz je aj na hikingu vo fotogalerii), aj ked ja som si zasa skusala nejake fotometody, a vacsina fotiek ma kvalitou neuspokojila :(

Dneska som sa vratila z uzasneho fotostretnutia, ktore tiez organizovali moje oblubene stranky (sranda, dve akcie dva tyzdne po sebe), a ktore bolo na horskom hoteli Portas v Javornikoch. Touto oblastou som uz prechadzala minuly rok, ale tento rok som sa tam mohla motat skoro cele styri dni, tak som to poriadne vyuzila.. a hlavne!! - konecne snad moje foto budu vyzerat o nieco lepsie, vsak sa na mna z tych prednasok, ktore sme mali od Peta Sirotu a Jula Kotusa, snad nieco nalepilo ;) Tak sa teste na fotecky, tu je jedna ochutnavka, ktoru som vlozila na hiking este pocas fotostretka :)

7 Comments:

Blogger Tomáš said...

He he :)

http://hiking.sk/hk/ga/5643/javorniky-fotografovia_v_akcii.html

:)

12:11 am, May 06, 2008  
Blogger adushka said...

No podarilo sa :) taky ulet trosku :)

4:07 pm, May 06, 2008  
Blogger adushka said...

Jaaaj, sa teraz divam, ze to je ta druha foto, nie moja.. kolega spolufotograf pomenoval rovnako ako ja :(

4:08 pm, May 06, 2008  
Blogger Truthfus said...

Moc pekna fotecka.
Som myslel, ze je upravena. Ale Honorata mi vravela, ze aj jej tak pekne ta fotka vysla. Skoda, ze som nesiel do tych Javornikov s vami. Cez vikend som ta videl pod Dumbierom, ked si sa bavila z Hono. Uz sa tesim ak budu dake fotecky.

3:33 pm, May 13, 2008  
Blogger adushka said...

Ahoj, dik moc za pochvalu.. no vsak bude dalsie fotostretko snad :) Tak sa snad niekedy zrazime na horach znova a dame aj nejaky pokec nabuduce :) A fotecky budu, tolko ich mam teraz, az to nejako nestiham spracovat..

8:35 am, May 18, 2008  
Blogger Tomáš said...

Ahoj, nejak ti to tu zamrzlo, zda sa .. Chodim sem ako na vecernicek, ale ten sa asi kdesi tula so psom, rozpravka na pokracovanie meska svoj cas :)

7:05 pm, May 18, 2008  
Blogger adushka said...

Tomas, nezamrzlo, neboj, pribudne toho kopeeeec :) (hehe) len to chcem vsetko pekne spracovat :) a cast fotiek visi aj na rajciatku :) (adushka.rajce.net)

9:57 pm, May 18, 2008  

Post a Comment

<< Home