Thursday, April 10, 2008

Burial - Archangel

Burial. Dalsia vec, ktoru som objavila vdaka _FM. A hned, ako som mala moznost zohnat oba albumy, tak boli u mna. A od zaciatku roka nepocuvam poriadne nic ine.. aj prvy nepomenovany, aj druhy Untrue su uplne vuau.. to ze su vuau znamena, ze su v mojom pomyselnom rebricku naozaj top a to dokazuje aj vyskyt oboch albumov medzi mojimi oblubenymi mp3 na mobile.. niekde som citala, ze tato hudba uplne odzrkadluje stav mysle a duse niekde medzi dnom a nocou.. ano, to by sedelo a pri takom niecom sa mi dobre soferuje, haluz :)lebo mp3 si pocuvam hlavne v aute (aj ked to znie dost zvlastne, soferovat pri takejto hudbe, toto prekonava uz len drum za volantom ;)). Pise sa tiez, ze autor tohto pre mna uzasneho dubstepoveho projektu je doteraz neznamy a drzi sa v anonymite, neposkytuje rozhovory, a ak ano, tak len zriedkavo. Dalsi dovod na to, aby som si tuto polotajomnu, polodepresivnu hudbu oblubila.. takze tu nechavam na ukazku skladbu z druheho albumu Untrue s nazvom Archangel, pretoze je k nej prilozene sice nie originalne burialovske, ale aj tak dost silne video.. vsak posudte sami.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Fenomen Burial je neuveritelna zalezitost, naozajstny zazitok z dub-stepu. Intenzita, chytlavost, depresivne naladenie...bezkonkurencne, FM zase ukazalo, ze vie ocenit kvalitnu muziku. Vid tohto interpreta roka:)

7:48 pm, May 23, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Velmi kvalitna zalezitost.Tajomna a nepredvidatelna co sa tyka spracovania.
Tesim sa na jeho dalsiu tvorbu.

Egreees

12:40 am, November 08, 2008  

Post a Comment

<< Home