Monday, February 11, 2008

Nolcovska Magura (9.2.2008)

8.2. bol tradicny vystup organizovany obcou Nolcovo na nolcovsku Maguru. Alebo ako hovoria domaci - Moguru. Pre mna to bol uz asi stvrty alebo piaty vystup, zazila som rozne pocasia, vyhlady az na Tatry, alebo naopak kosu ako v ruskom filme a zohrievanie ruk o noh i vsetkeho mozneho v kolibke mimo znacky, a tak som sa celkom tesila, ze ako to dopadne tento rok. Predpoved bola viac ako pozitivna, polojasno az jasno, akurat na Velku Fatru to v ten den neplatilo. Resp. ani nie cely den, len to doobedie, co sme boli prave na vrchole. A tak som pofotila aspon taketo stromceky cestou.

Vrchol sa dobijal slovenskou vlajkou, ako inak :)

Pohlad od vrcholu smerom na Niznu Lipovu a Klak.. pocasie = hnus. Tie mraky na nas doslova padali. A potom vydolujte nieco fotogenicke.. no ani za svet.

vrcholove foto

sutaz o najlepsiu klobasku a slaninku.. (nevyhrala som :( )

Pohlad na vychod, kde je obvykle vidiet Rohace a aj Tatry.. teraz nejako nic..

a takato bola Mala Fatra... rozoznate aspon ktory vrchol je ktory?

taak a toto je fotene nejako poobede, ja uz som dole v Nolcove a zacina sa ukazovat modra obloha a mna to zacina stvat :)

aby potom z toho vzniklo toto, co som odfotila podvecer doma z terasy - obloha bez mracika! a Velky Krivan s Pekelnikom sa mi len mohli vysmievat.. chjo..

2 Comments:

Blogger Tomáš said...

No zevraj - Vrchol sa dobyjal slovenskou vlajkou, ako inak :)

- ze ako inak ?

No predsa ...

:)


Ale to vlastne nie je dobyjanie

to je

uctenie

12:47 pm, February 15, 2008  
Blogger adushka said...

Jasneee, tolka chyba, odpust, zabudla som ;)) ale ano, toto je uctenie, tak tak :)

10:13 pm, February 19, 2008  

Post a Comment

<< Home