Wednesday, January 30, 2008

...coze je to 50tka..

Niekto, resp. ten niekto bol moj ocino, oslavoval okruhle vyrocie. 50tku. Vzdy som si myslela, ze ti ludia, ktori maju 50 uz patria pomaly do stareho zeleza. Mozno preto, ze ked je clovek mlady, tak je aj hlupy (preco si to nepriznat, kazdy sme taky boli) a nejako automaticky hadze ludi nad urcitou vekovou hranicou do jednej skatulky. Az postupom casu som si nejako uvedomila, ze to je vek sice prelomovy, ale ten dotycny clovek je este v plnej sile, ziadne stare zelezo... to ja, ktora mam polovicku z tej patdesiatky, si niekedy ako to stare zelezo pripadam. A vtedy ma to tuklo. Stara pravda. Nezalezi na tom, kolko rokov clovek ma, ale na kolko sa citi. A moj ocinko sa citi este mlady a aj mlado vypada.. ako ta figurka na mnam marcipanovej torte :) a aby som ho presvedcila, ze do toho stareho zeleza ma daleko, tak som mu pripravila darcek, ktory ho snad podnieti potom aj k niecomu dalsiemu. Ocino dostal totiz let lietadlom. 30 minut letu zo Ziliny, snad doleti aj nad Sucany. A kto pojde s nim? no predsa ja a Lienka :) A mozno ten pocit vo vzduchu v tom malom lietadielku ho podnieti k tomu, aby sme nabuduce skusili aj nejake vacsie vzruso - napriklad paraglide :)

A neda mi nepridat sem aj este jeden dalsi velmi originalny darcek - nabytkovu pernikovu tortu, uplne ako z nasho katalogu! :) (vdaka rodinka Z. ;))

0 Comments:

Post a Comment

<< Home