Thursday, January 03, 2008

konecneee

Tak som sa konecne cez sviatky dockala a uzila si troska z toho nasho hornateho Slovenska. Nemohla som sa ho nabazit a nemala som dost, a stale a stale a stale.. a tak som si sest dni po sebe zakazdym niekam vysla... Tu bude len take pomlsnutie nad tym naj naj, co sa mi podarilo nafotit a zvysok potom bude klasicky na rajciatku. Najprv to bol kratky vybeh 25.12. na Katovu skalu s Lenkou, potom 26.12. Velky Choc s 2xT, tj s Tomasom a Trojou, 27.12. bola Magura s klasickym osadenstvom, kde sme aj nocovali, 28.12. aspon vybeh do sedla pod Suchym, 29.12. Tlsta s OK a 30.12. malofatransky Klak, tiez vzacne s OK. Tak taka fajna spokojnost je teraz, ked sa divam na tie digi obrazky, tak sa mi to vsetko krasne pripomina.. chjo, uz aby bolo leto a dalo sa ist von aj na dlhsie :) (a to stale nemam otestovany ten moj novy spacak do minus neviemkolko, aj ked pravda je, ze teraz by ma asi pod sirak nikto nedostal :)) Najnovsie (tj snad o tyzden) este pribudnu fotecky z Jesenikov, z Ramzovej, kam vyrazam v sobotu.. na tyzden... budem mat predlzene sviatky, veru som sa ani nestihla ohriat v praci a uz zasa niekam miznem.. ale takto sa mi to paci, takto to ma byt :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home