Wednesday, January 30, 2008

...ako sa robi veda...

Dneska nemam moc dobry den. Nebudem radsej rozpisovat, ze preco. Cely den som vo zvlastnom rozpolozeni, v agonii, skoro (teda uplne) v depresii. Sa da trikrat hadat, ze preco. A tak ked som v skole robila posledny ukon mojej analyzy, tak ma napadlo nieco. Ze haluska. Ze na odputanie mysle zasa... a strasne som si zacala haluzit nad mojou rukou v UV transiluminatore. Samozrejme pod VIS ziarenim, nie UV :) Pretoze nerobim DNA, na odfotenie mojich proteinov mi staci aj VIS.. a tak si dalej haluzim na ruke...

5 Comments:

Blogger amory said...

a strasne som si zacala haluzit nad mojou rukou v UV transiluminatore. Samozrejme pod VIS ziarenim, nie UV :)

:D hezký :)

9:07 pm, January 30, 2008  
Blogger Tomáš said...

he he, kam sa hrabem s lepiacou paskou :)

10:45 pm, January 30, 2008  
Blogger adushka said...

Marek: dik ;)

Tomas: no na teba sa este nechytam, tu pasku si pamatam, ked si dal na blog a dost dobra haluz to bola :) akurat sa sama sebe divim, ze to s tou rukou ma nenapadlo uz davno ;))

9:20 pm, January 31, 2008  
Blogger Tomáš said...

A co mas depku ?
Ze sa 2xBrno nekona ani tuto jar ?
..
No tak pod do Roterdamu, he he :)
..
A preco nie uv ale len viditelne svetlo ? TO by bola haluz :) Solarium v praci.

11:26 pm, January 31, 2008  
Blogger adushka said...

Depku? mala som.. v ut a v st.. a vcera mi uz zasa bolo vsetko jedno. to vies, take tie stadia, az prejdes uplne do apatie.

A odkial vies o BM? a inak ty by si po tom nedepkovatel? ;)

ten nejaky Rot a dam nechcem, ako si vlastne na tom ty? ani neviem, ci si zasa naposledy odpisal, lebo vies, tie moje mailove schranky...

a uv nie preto, lebo to celkom slusne nici bunky, preto :)

2:36 pm, February 01, 2008  

Post a Comment

<< Home