Sunday, February 22, 2009

zimna Vodarenska...

dalsie pokracovanie fotoobrazkov z Banskej Stiavnice a jej okolia :)

Vodarenska, tak velmi oblubena, ze na FB ma aj svoju vlastnu grupu, mi v zime prisla ako akykolvek iny tajch. Kusok zamrznutej vody, obsypany snehom, v tom snehu odhadzany korculiarsky okruh, na nom korculujuce sa dievcence (zvlastne, ze uprostred pracovneho dna) a inak nic. Aha, este jedna geokeska. A dost. Cela Vodarenska. Ale po zhliadnuti letnych foteciek som rozhodnuta sem prist urcite v bezsnehovom obdobi, aby som jej caro objavila naplno. Aby som mohla nenapadne pozorovat jej zivot, vsetkych tych opalujucich sa a vegetiacich ludi, tu pohodu, ktora tam asi musi byt. Takze BS, tes sa!

2 Comments:

Blogger Tomáš said...

Nepoznam :( som sa tesil, ze ked zvacsim, tak spoznam koho si to vymakla, a budem sa ich moct spytat ako to, ze chodia poza skolu/pracu :)

10:43 pm, February 23, 2009  
Blogger adushka said...

Skoooda, v to som aj dufala, ci nepoznas nahodou..

11:03 pm, February 23, 2009  

Post a Comment

<< Home