Sunday, December 14, 2008

Vianocna Vieden (ake prekvapive..) :))

Vianocna Vieden je ako magnet na davy, ktore ja az tak nemusim. Len kvoli trhom by ma sem nikto nedostal, ale ked uz som v tej Viedni dlhsie, ze... no super vec je miestny punc, ktory sa podava v hrncekoch a s nimi sa da potom korzovat.. fajne.. toto je ukazka z najviac navstevovaneho miesta pred Rathausom.. (je aj najviac turisticke)..



da sa tu najst kopec gycov, ale aj milych veciciek

je ale jedno miesto, ktore ma svoju atmosku a chodia sem hlavne domaci - vola sa Spittelberg :) a tu som bola veru viackrat :) (napr. so sestrickou)

Am Spittelberg


hlavna nakupna ulica Mariahilfe strasse, vianocne vysvietena...


Stephansplatz a davy

Rathaus a davy

s Matusom :)

a Rathaus ako bodka. Nie je to zle, ale nemaju lokse a medovinu :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home