Wednesday, December 20, 2006

Vianocne prianie a tak...

Ano, mohla som vam dat kopec fotiek, ktore sa mi za poslednu dobu nazbierali... a ze je ich poriadne vela. Ale ja som si povedala: nie. Ked fotecky, tak vsetky. A tak vam ich nadelim, az ked budem mat troska viac casu, tj po Vianociach.. pretoze zajtra ficim domov, a tak som chcela len jedno:

Krasne prezitie Vianoc vsetkym, hlavne nech su stravene s ludmi, s ktorymi sa citite fajn! A tiez prajem uspesny vstup do noveho roka, nech sa proste dari! :)))




1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ahoj Andrejko. Tak jsem zase pripichnuta na netu, misto abych se pripravovala na statnice (za dva tydny). Prace nad hlavu, tak alepson touto cestou: Vse nejlepsi do noveho roku a snad se brzy setkame aspon na pivecko.

10:54 pm, January 04, 2007  

Post a Comment

<< Home