Wednesday, September 20, 2006

Ako Adushka toto leto na vandrovku isla...

Leto uz je prec.. aaaach, aka skoda.. musim ale uznat, ze toto leto bolo z triedy extra exclusive.. alebo extra x extra, rovno na druhu... a ze preco? pretoze tolko kopcekov a vyletov a zaujimavych akcii, ako v toto leto, som snad este ani nezazila. A to je napriklad sok, ze medzi tymi akciami nebol ani jeden letny festival, ale uz hned dve svadby (vydavala sa Martinova sesternica a moja kamoska Janca, pricom z toho historickeho uletu su fotecky aj tu, na blogu).. a tretia svadba je na obzore, ale nebojte sa, zatial nie moja :) Takze asi regulerne starnem. Nevadi vsak.
Co vsetko som to na tych horach zazila? Vsetko, ale takmer uplne vsetko je zdokumentovane v tzv. fotoprilohe na http://adushka.rajce.net (viem, zasa som si neodpustila male promo mojich fotiek, no ale zabite ma, ked sa niektore tak podarili :))
Takze vylet cislo jedna bol hned tesne po statnicovom frmole. Nizke Tatry s Martinom, Luciou a Trojou. Vyborna akcicka za nadherneho pocasia (to mi vlastne tento rok prialo pri vsetkych vyletoch). Tesne na to som dala Sulovske skaly s mamcou a segrou (kto by bol povedal, ze na hrade Sulov je clovek schopny stretnut ludi z Brna, ze Peta? aj halusky sa niekedy deju..) Pred vrcholom mojho leta som dala este kratky vybeh na Chleb v Malej Fatre, a potom to mohlo prist.
Turisticky vrchol mojho leta - SLOVINSKO. Zazila som tam nadherne dva tyzdne, ktorych opisanie by mi vydalo asi na peknych par stranok, preto som vas toho radsej usetrila a snazila som sa o co najvystiznejsi komentar pri popise fotiek. Vsetkym nadsencom hor, ktori zboznuju prazdne hory smrcnute troskou adrenalinu, odporucam Kamnicke a Julske Alpy. Naozaj to stalo za to (aj ked teda Julky az take prazdne nie su, hlavne cesky hovoriaci ludia nechybali :)) Co som tak zistila, a co ma aj velmi potesilo, tak ludska dobrota a ochota pomoct cloveku v nudzi stale existuje a je jedno, z ktorej krajiny clovek je, ci zo zapadu, alebo z vychodu, co je naozaj pozitivne.
Po navrate zo Slovinska prisla dalsia vyletova smrst. Najprv to bola Prosiecka a Kvacianska dolina, potom Slovensky raj, a ku koncu Rohace.. vsetky vylety nadmieru vydarene, dalsie mne doteraz neprebadane krasny Slovenska su objavene, myslim, ze sa v klude mozem pobrat na zimny spanok! :)))

0 Comments:

Post a Comment

<< Home