Friday, May 12, 2006

čo sa dialo... a Majáles

Je máj, lásky čas... a tak verím, že každá osoba nežnejšieho pohlavia bola pobozkaná pod čerešňou... ;)

Je máj a to značí... MAJÁLES!!!

3.5. bol taký jeden menší u nás na Palačáku (pretože VUT musí byť vždy niečo extra a pretože asi nie sú prachy na lepšie) a bolo to dosť hrozné.. aspoň teda po hudobnej stránke, ale však poznáte ma, aký som ja kritik.. ale.. potesilo ma, že som stretla veľa ľudí, o ktorých som si myslela, že sa už snáď vyparili z povrchu zemského..

a teraz, 10.5. bol Majáles veľký, celobrnenský, kde zasa chýbali tí fajní ľudia, ale hudba, tá teda bola božia :)) čo budem rozprávať.. Polemic, Tleskáč, Mňága, Wohnout, Gaia Mesiah, Skyline, Sunshine a Slonovski bal... kapelky, ktoré som stihla vidieť, kapelky, ktoré som stihla počuť, kapelky, ktoré som si stihla užiť.. no proste mňamka.

A tu je ochutnávka. Fotečky, pocity, atmosféra...

Síce troška moc ľudí (odhady hovoria o viac ako 20000!!!) a toľko ľudí Mariánske údolie nie je schopné poňať (veru takú tlačenku si nepamätám už pekne dlho), síce trocha prehnané bezpečnostné opatrenia (ako nedovoliť vziať dnu ani čistú vodu, to už je fakt na shit), síce pivo drahé, rady všade dlhé (WC toi toi vrátane), klobásy nedopečené... ALE...

aj tak to bola jedna super akcia, kde som konečne otriasla zo seba stres a užila si MUUUZIIIKUUUU!!! (Chvala lepa, Slonovski bal:))

A zažila som halušku, akú doteraz nie.. pri zvážaní všetkých tých ľudí naspäť do centra sa plný bus rozospieval... a tak sa ťahalo od Vysokeho jalovca až po Macejko, Macejko :)) zážitok ako naozaj :)

PS, uplne mimo... vyšiel mi článoček o Slovinsku v časopise Krásy Slovenska.. tu je návnada na nete, akurát neviem, či sa dá zohnať aj v ČR... http://www.krasy-slovenska.sk/index.php?a=clanok__494

0 Comments:

Post a Comment

<< Home