Thursday, March 23, 2006


fotka z elektry pre Davidka... vidis ma tam? :) Posted by Picasa

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jj vidim, bily tricko, rifle a zarive, cervene, do oka bijici, nejen pritahujici a pohlazenichtejici vlasy, ... hihi.. ;o))


diiq :o) .. kdybys chtela postnout jeste nejake foto, nemusi byt z kalby, se podivam ... a zhodnotim... rad ;o) .. dneska je hezky, ze? Jaro! .. je tu! :o)

11:53 am, March 27, 2006  
Blogger adushka said...

jeeee, no na teba ta jar posobi priam zazracne, tolko krasnych slov na moju adresu :))) a nejake dalsie fotecky uz mozes vidiet na blogu... aj ked na nich nie som ja :( nema ma kto fotit...

8:39 pm, March 27, 2006  
Anonymous Anonymous said...

.. to je spatny, ... prijedu si te vyfotit sam. :o)

7:10 am, March 28, 2006  

Post a Comment

<< Home