Monday, January 23, 2006

co sa dialo 2....

Posledny tyzden by sa dal nazvat aj party weekom, pretoze kedze sa pomaly blizi koniec a vela ludi odchadza na konci januara, tak zrazu vsetci zacali chodit vsade, a tak sa to podoba zaciatkom v septembri :)

Takze sa odohrala dalsia super party v KMS v stredu 18.1. potom v piatok 20.1. oslavovala narodeniny slovinska kamoska Simona (na to tak skoro nezabudnem, pretoze sme si vsetci zucastneni hromadne zaspievali pesnicku od Queen - Bohemian Rhapsody, pricom takym uzasnym sposobom, ze lutujem, ze tam nikto nemal kameru, pretoze by to bol skvost do mojej zbierky kolejnych kuriozit :))) Tato party pokracovala navstevou KMS, odkial som ja valila do Metelkovej, kde bola prvykrat hudba podla mojho gusta - vyborny drumik, takze tuto akcicku mozem zaradit do toho naj zo Slovinska... :)


V ten piatok 20.1. boli nielen party, ale aj jedna vynimocna udalost... vsetci sportu znali urcite viete, ze o tri tyzdne zacinaju Olympijske hry v Turine (Taliansko). A Taliani sa rozhodli, ze poctia olympijskym ohnom vsetky susediace staty, takze v ten piatok "dobehol" olympijsky ohen do Ljubljany... a ja som pri tom nemohla chybat, vsak vidiet olympijsky ohen nazivo, to sa hocikomu nepodari :)) takze sledujte fotecky :)

Cely minuly vikend bol v Ljubljani slnecny, teploty okolo nuly, takze som oba dni vyuzila na prechadzky do blizkeho okolia... v nedelu som zo sebou zobrala aj Misu, takze z nasej prechadzky su aj fotecky... zdolali sme Roznik krasnou kruhovou prechadzkou, a bol to fakt balzam pre telo aj dusu...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home