Friday, December 09, 2005

Tak som sa dneska divala kvoli inspiracii na stranky Petra Hradila, ked bol vo Finsku (urcite si ten blog pamatate, aj ja som ho casto citala http://finsko.blogspot.com) a ako predposledny prispevok pred odchodom z Finska tam ma krasny clanocek, ze "Jak poznáte, že jste ve Finsku příliš dlouho". Rozhodla som sa, ze mu ten napad ukradnem (sorry) a ze skusim vypotit nieco podobne na Slovinsko a Ljubljanu, pretoze tato krajina tiez stoji za podobny rebricek :) teste sa na to :))

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

haha, ten napad je super, som zvedavy ako sa s nim vysporiadas... lebo on nasiel velmi dobre...:)

5:37 pm, December 10, 2005  
Blogger adushka said...

no samozrejme cakam pomoc aj z tvojej strany a zvysnych erazmakov :)

4:24 pm, December 12, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Taky pomuzu, jestli chces, treba s prvnim bodem:

1)Mily denicku, to byla zase parba

:o)

12:40 pm, December 21, 2005  
Blogger adushka said...

Teeeda vies co, to bolo len prve dva mesiaceee... :)))

3:55 pm, January 05, 2006  
Anonymous Anonymous said...

a pak uz to bylo jen a jen lepsi, ze?

:o)

2:46 pm, January 08, 2006  

Post a Comment

<< Home