Friday, November 25, 2005

International dinner 23.11.2005

Tato akcia bola organizovana international officom nielen pre studentov erazmakov, ale aj pre domacich a dokonca oficialny uvod bol aj pre ambasadorov (akurat ze dorazil len ten chorvatsky, a tak na mensi raut mohli ist aj ti, co prisli medzi prvymi)... tam sa podavali tradicne slovinske jedla s vybornym vinkom. Potom sa cela akcia presunula do klubu K4 (aky mne blizky nazov:)), kde mala kazda zucastnena krajina sovj vlastny stanok ako na vystave a kde sme ponukali svoje tradicne jedla a tradicne pitiva. Ja som urobila za Slovensko zemiakove placky, ale v podstate sme boli spojeni aj z CR, lebo vsak oni maju zasa bramboraky :) Martin bol vyslany na tajnu misiu s nazvom Slovenska ambasada, odkial doniesol nejake propagacne materialy a hlavne obrovsku vlajku! (ze vraj ta stoziarova, sme ju potom aj museli vratit). Cesi ukuchtili slivkove knedliky (mnamky, Lukas, podarili sa ti :)) plus nejake kolaciky, knedliky, zelnacka a podobne. Celkom som bola prekvapena, aka velka bola ucast. Prislo fakt dost ludi a aj jedla bolo neurekom. Po nasich plackach, ktore som podavala s kyslou kapustou, sa len tak zaprasilo, chutilo aj slovenske pivo. Ja som ochutnala nieco z ceskeho stanku, od Talianov perfektne lasagne, od Bosny cevapcici, od Poliek zasa super plnenu papriku, od Svajciarky super fondue, od Nemiek super dezert. Proste vsade kopec jedla, akurat tym, ze som ponukala placky, som dost jedla aj nestihla. Potom nasledovala super party, ukazka arabskych haremovych tancov, potom slovinskych ludovych tancov a nakoniec koncert nejakej kapelky. Vydareny vecer, keby takych bolo viac :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home